هاست پربازدید واقعی چیست؟

هاست پربازدید واقعی چیست؟

با سلام

امروز قصد داریم شما را بیشتر با مفهوم کلمه هاست پربازدید آشنا کنیم و اینکه چرا این کلمه در بین وب مستران ایرانی رایج شده کلمه ای که در کشور های خارجی جایگاه چندانی نداشته و ندارد.

شاید در هیچ کجای دنیا به مانند ایران، وب مستران به دنبال میزبانی وب اشتراکی و هاست پر بازدید لینوکس نیستند.

در واقع اصلا چیزی به نام هاست پر بازدید به شکلی که در ایران رایج است در هیچ نقطه ای از جهان وجود ندارد .

تمام شرکت های هاستینگ و ارائه کننده خدمات میزبانی وب یک سقف مشخص از میزان بازدید و مصرف منابع سرور برای هر سایت اختصاص داده اند و در صورت عبور از این خط قرمز با ساسپند کردن وب سایت مذکور ، از صاحب وب سایت دعوت به خرید یک پلان سرور مجازی یا اختصاصی میکنند.

در واقع هاست پر بازدید هاستینگ های معروف به ندرت بازدید های بالای ۴ و ۵ هزار صفحه در روز را تحمل میکنند .

وب مستران ایرانی به دلایلی که پرداختن به آن ها در این بخث نمیگنجد علاقه ای به استفاده از سرویس های سرور مجازی و سرور اختصاصی نداشته و ترحیج میدهند با خرید یک هاست پر بازدید واقعی وب سایت های خود را همچنان بر روی سرویس های میزبانی وب اشتراکی مدیریت کنند . شرکت هاست گستر با ارائه میزبانی وب پر ترافیک و هاست پر بازدید واقعی بدون مشکل ساسپند شدن وب سایت شما در صورت مصرف بالای منابع سرور محل مناسبی برای میزبانی وب سایت های پر بازدید شما می باشد.

قیمت هاست پر بازدید فقط و فقط بر اساس میزان بازدید ، میزان مصرف منابع سرور مانند حافظه و پردازنده اصلی سرور و فضای اشغال شده هارد توسط وب سایت شما تعیین و اخذ میگردد.

پنهای باند ماهیانه هاست پر بازدید شرکت هاست گستر نا محدود است ولی استفاده از اسکریپت هایی که پهنای باند غیر طبیعی مصرف میکنند و در واقع پنهای باند پورت و سرور را میخورند غیر قانونی و غیر قابل تحمل است . منظور از پنهای باند نا محدود ، مصرف طبیعی و وابسته به بازدید کاربران از صفحات وب سایت شما است . بنا بر این استفاده از اسکریپت های لیچر و مانند آن به هیچ وجه مجاز نبوده و در صورت مشاهده منجر به دریافت اخطار و در صورت عدم توجه ساسپند شدن سایت شما در هاست پر بازدید ما میگردد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

با تشکر

وی پی اس سنتر

برچسب‌ها:, , , , , , , , ,