۲۴ سوالی که باید از شرکت وب هاستینگ قبل از خرید هاست بپرسید

۲۴ سوالی که باید از شرکت وب هاستینگ قبل از خرید هاست بپرسید

پشتیبانی فنی:

اعتبار سنجی فنی باید به آسانی در دسترس شما باشد. .مانند جواب دادن به سوالات شما نباید بیشتر از چند دقیقه طول بکشد. اگر زمان انتظار پاسخ پشتیبانی طولانی باشد این بدین معناست که مشکلات زیادی با این شرکت همراه میباشد. سوالاتی که باید شما قبل از خرید از شرکت هاستینگ در باره پشتیبانی بپرسید و ارزیابی کنید عبارتند از:
۱ ) چه موقعی آنها در دسترس میباشند؟
۲ ) آیا پشتیبانی فنی هزینه اضافه در بر دارد؟
۳ ) دید تیم پشتیبانی آنها از نظر فنی چقدر قوی میباشد؟
امنیت:
سرورهای میزبان وب سایت ها، وب سایت ها را از راه دور میان پشتیبان گیری متعدد از میان چند جای متعدد میزبانی می کنند. این سرورها باید دو فایروال برای محافظت خود داشته باشند. در این چنین سرورها وب سایتی که در آن میزبانی می شود در برابر هر گونه خطرات احتمالی مثل قطعی برق بلایای طبیعی و حملات هکرها امن میباشد. سوالاتی که برای امنیت باید بپرسید عبارتند از:
۱ ) وب سایت تا چه حد امن میباشد؟
۲ ) چگونه امنیت انها ارائه می دهند؟
۳ ) چگونه می توان مطمئن شد که هکر ها یکپارچگی وب سایت شما را تحت تاثیر قرار ندهند؟
ذخیره سازی:
مقدار فضای ذخیر سازی ارائه شده برای وب سایت شما به معنای این است که وب سایت شما چقدر می تواند در آینده رشد کند و بزرگ شود است. شما باید مطمئن شوید که فضایی که برای شما ارائه می شود بعدا بتوانید وب سایت خود را گسترش دهید. سوالاتی که باید در این باره بپرسید عبارتند از:
۱ ) مقدار فضای ذخیره سازی که انها ارائه می دهند چقدر است؟
۲ ) آیا انها فضای اضافه در هنگام رشد وب سایت شما برای شما فراهم می کنند؟
دومین:
گرفتن یک نام دامنه برای کسب و کار خود یکی از مهمترین چیزها است که شما می توانید انجام دهید سوالات مربوط به این عبارتند از:
۱ ) ایا شرکت هاستینگ نام دامنه برای شما ثبت خواهد کرد؟
۲ ) چه مدتی آن طول خواهد کشید؟
۳ ) آیا هر گونه ارزش اضافه برای شما وجود دارد؟
طراحی و اجرا:
۳ گزینه اساسی برای طراحی وب سایت وجود دارد ۱ ) استخدام یک توسعه دهنده وب برای طراحی وب سایت ۲ ) الگوی راه حل ارزان باتغییرات محدود ۳ ) جدول تاسیسی راه حلی که در ان محتوای ان توسط انجمن طراحان شرکت هاست اماده می شود اما همه چیز همراه لایوت میباشد که می توان در ان تغییرات را ایجاد کرد.اطمینان حاصل کنید که کدام نوع برای شما مناسب میباشد. سوالات مربوطه عبارتند از:
۱ ) ایا انها یک سازنده وب سایت دارند که شما می توانید آن را به راحتی مدیریت کنید؟
۲ ) آیا شما کنترل داخلی بر محتوا و بروز رسانی را دارید؟
ایمیل:
دو نوع از ایمیل وجود دارد. اولین نوع POP 3 میباشد. این نوع ایمیل با نام دامنه متصل است و ایمیل را می توان بر اساس اطلاعات از پنجره وب میل مشاهده کرد و یا آن را بر برنامه مانند Outlook یا Eudora دانلود کرد و ایمیل ها را دریافت کرد. نوع دوم فوروارد آدرس یا ایمیل الایس (email alias ) میباشد که در آن شما باید یک آدرس ایمیل با @YourDomain داشته باشید و انرا به یک آدرس ایمیل مختلف دیگر فوروارد کنید. POP 3 معمولا مطلوب تر و مرغوب تر میباشد. سوالات این بخش عبارتند از:
۱ ) چه تعداد قابل توجهی از ایمیل الایس با پکیج شما خواهد آمد؟
۲ ) آیا نام دامنه شما را برای ظاهری حرفه ای تر در خود خواهند داشت؟
۳ ) هزینه اضافه کردن یک ایمیل اضافه چقدر میباشد؟
۴ ) آیا هر گونه هزینه اضافه وجود دارد؟
بهینه سازی موتورهای جستجو:
برای این بخش سوالاتی که باید بپرسید:
۱ ) آیا search engine submissions همراه با پکیج شما موجود میباشد؟
۲ ) چگونه انجام کار می کند؟
۳ ) آیا شما می توانید کنترل داخلی بر محتوا و بروز رسانی را داشته باشید؟
هزینه:
اطمینان حاصل کنید که هیچ هزینه پنهان وجود نداشته باشد. برخی از شرکت ها به شما یک قیمت پایین برای ارزشیابی می دهند که انها برای خدمات اضافی هزینه هایی بیشتر از شما بگیرند. سوالات مربوط به هزینه عبارتند از:
۱ ) هزینه راه اندازی اولیه چقدر میباشد و دقیقا چه میباشند؟
۲ ) هزینه نگهداری ماهیانه چقدر میباشد و شامل چه چیزهایی میباشد؟
۳ ) آیا هر گونه هزینه اضافه وجود دارد؟
۴ ) اگر چنین است انها چه هستند و چرا؟
برچسب‌ها:, , , , , , , , ,